Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. 2005 nr. 64 poz. 565 oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym Dz.U. 2005 Nr. 200 poz. 1651 pragniemy poinformować, iż Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej uruchomiła Elektroniczną Skrzynką Podawczą (ESP) - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
Aby można było złożyć dokument elektroniczny do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP /Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej/ (konto jest bezpłatne)
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Nadsyłane dokumenty są odczytywane w dnach roboczych, w godzinach pracy Komendy Powiatowej PSP w Ostrowi Mazowieckiej tj. od poniedziałku do piątku od 730 do 1530. |